TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
Haberler
23.06.2023 19:16
Törene Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Bahar DEMİREL, Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Gül TOSUN akademisyenler, mezun öğrenciler ve aileleri katıldı. Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen törenle, bölümlerini derece ile bitiren başarılı öğrenciler ödüllendirildi. Fakültemiz birincisi Berkay ÇAVUŞOĞLU, ikincisi Yelda YERLİ üçüncüsü Sueda AKIN'ı tebrik eder öğrencilerimize gelecekte de başarılar dileriz.
Diğer Haberler
Teknoloji Fakültesi ile Das Lager ...
Proje Tebriği
Makine Mühendisliği Öğretim Üyemizin ...
Gambiya’dan Gelen Erasmus Misafirleri ...
Basketbol Takımımızdan Şampiyonluk ...
🏆 ŞAMPİYON TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ! 🏀 ...
Fırat Üniversitesi Teknoloji ...
Elazığ İnşaat Malzemeleri ve Konut ...